Crypto-Prijzen.nl

Vyking lanceert flex, gepresenteerd door Tezos

Vyking lanceert flex, gepresenteerd door Tezos

Vyking, die augmented reality (AR) naar grote modemerken bracht, kondigde vandaag de lancering aan van flex, een nieuwe generatie AR applicatie voor digitale mode.

Met flex kunnen makers, artiesten en merken digitale modecollecties ontwikkelen en uitbrengen als NFT’s. Ze kunnen worden weergegeven en opgeslagen in AR, zodat consumenten kunnen genieten van hun digitale modecollecties.

Bezoekers van SXSW 2022 zullen de flex app ervaren in de ‘flex sneakershop’. flex wordt gelanceerd op de beurs in Block/Space, gepresenteerd door Tezos (XTZ/USD).

Een grote sprong voorwaarts

De lancering van flex is een grote sprong voorwaarts in de digitale moderevolutie. Het combineert geavanceerde AR technologie met echt digitaal eigendom. flex introduceert een nieuw paradigma van eigendom voor digitale mode door makers, artiesten en merken digitale modecollecties te laten minten als NFT’s.

flex gebruikt Vyking’s gepatenteerde, toonaangevende AR-try-on-technologie om dat eigendom tot leven te brengen, door items weer te geven op Instagram-waardige foto’s die kunnen worden gedeeld op social media.

Thibault Marion de Procé, mede-oprichter en Chief Product Officer van Vyking, merkte op:

De wereld om ons heen verandert snel terwijl het tempo van de cultuur in gelijke tred blijft gaan met dat van de technologie. Bij Vyking zagen we een unieke kans om onze beproefde AR technologie, die AR ervaringen voor toonaangevende merken mogelijk maakt, te gebruiken in een op gebruikers en maker gerichte applicatie die echt eigendom en AR combineert met de groeiende wereld van digitale mode. flex is een game-changer voor digitale mode en we zijn verheugd om een rol te spelen bij het tot leven brengen van deze creatieve revolutie.

Vyking technologie is geïmplementeerd door Adidas, Crocs en meer

Vyking, het moederbedrijf van flex, staat bekend om zijn eigen AR en 3D technologie, die merken als Adidas, Louis Vuitton en Crocs hebben geïmplementeerd. Ze zijn van plan de volgende evolutie van cultuur en detailhandel vorm te geven door creativiteit, 3D ontwerp, AR en blockchain samen te brengen waar makers en wereldwijde merken aan kunnen deelnemen.

De Procé voegt toe:

We werken al vele jaren in augmented reality en voor ons is het de beste manier om de mensen en plaatsen om ons heen te verbeteren, door kunstlagen en functies toe te voegen bovenop de menselijke ervaring. Op dezelfde manier dat de kleding die je in het echte leven draagt, het verhaal vertelt van wie je bent en hoe je je voelt, zo zal digitale mode over de hele metaverse worden gebogen.

Het bericht Vyking lanceert flex, gepresenteerd door Tezos verscheen voor het eerst op Invezz.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


*