Crypto-Prijzen.nl

NBA krijgt een allereerste crypto jersey sponsoring van StormX

NBA krijgt een allereerste crypto jersey sponsoring van StormX

De connectie van de crypto industrie met de sportindustrie wordt voortdurend verbeterd met elke nieuwe deal, en de laatste kan behoorlijk belangrijk zijn. De nieuwe deal tussen de Portland Trail Blazers en StormX, die donderdag is aangekondigd, heeft de NBA haar allereerste cryptocurrency jersey sponsoring verleend.

De deal tussen StormX en de Blazers zal behoorlijk impact hebben, en gelukkig stemden de Blazers in met de voorwaarden van het platform. Volgens de overeenkomst zal StormX zijn merkaanwezigheid hebben bij wedstrijden van de Blazers, en het zal zelfs internationaal gebruikmaken van het intellectuele eigendom van het team.

Bovendien zal het platform ook een gloednieuwe NFT voor het team creëren, die naar verwachting volgende maand zal arriveren. Afgezien daarvan zijn de voorwaarden van de deal niet openbaar gemaakt, dus het blijft onbekend of StormX zijn geld zal krijgen in deze specifieke samenwerking. Hoewel de Blazers een trouwe schare fans hebben, heeft het team wel een beetje een imagoprobleem, vanwege het inhuren van een nieuwe hoofdcoach, Chauncey Billups, die in 1997 werd beschuldigd van aanranding. Het is vermeldenswaard dat hij nooit opgeladen. In plaats daarvan vestigde hij zich in 2000 en maakte een einde aan de zaak.

Er kunnen echter nog enkele conclusies worden getrokken uit de bekende feiten, zoals de suggestie van de sponsorexperts dat de deal waarschijnlijk niet meer dan $ 10 miljoen per jaar zal bedragen.

Ze baseerden deze veronderstelling op het feit dat de Golden State Warriors ongeveer $ 20 miljoen per seizoen verdienen voor hun eigen jersey-patch, de duurste in de NBA.

Over StormX

StormX is een bedrijf waarmee gebruikers digitale valuta kunnen verdienen wanneer ze winkelen bij topmerken. Dit is mogelijk door beloningen en cashbacks, terwijl het bedrijf zelf inkomsten genereert uit transactiekosten.

Volgens de aankondiging van het bedrijf heeft StormX momenteel meer dan 2 miljoen gebruikers wereldwijd, evenals 800 partners. Dankzij de samenwerking met het bedrijf kreeg Blazers ook het blockchain element in beeld, wat belangrijk zal zijn voor de toekomst, omdat het hen in staat zal stellen fangegevens te verzamelen, de manier waarop ticketing werkt te veranderen en dergelijke. De CEO van Blazers, Chris McGowan, beschreef het bedrijf als revolutionair en merkte op dat de deal de fans van Blazers ook in staat zal stellen om beter geïnformeerd te worden over crypto.

The post NBA krijgt een allereerste crypto jersey sponsoring van StormX appeared first on Invezz.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*