Crypto-Prijzen.nl

Binance publiceert zijn advertentie voorafgaand aan de Super Bowl

Binance publiceert zijn advertentie voorafgaand aan de Super Bowl

De markt voor cryptocurrency evolueert, niet alleen in termen van regelgeving en groeiende acceptatie, maar ook in de manier waarop beurzen adverteren voor hun diensten. De markt is nu zeer competitief en beurzen haasten zich om het grootste deel van de handelsvolumes te veroveren.

Binance heeft zich aangesloten bij andere beurzen zoals Coinbase en Crypto.com, die reclame maken voor hun aanbod tijdens de Super Bowl. In tegenstelling tot de laatste twee die hun platforms promoten, heeft Binance er bij zijn publiek op aangedrongen advertenties te vermijden die hen aanmoedigen om in crypto te investeren.

De strategische Super Bowl advertentie van Binance

De Binance advertentie was niet-promotie, maar ook strategisch. De beurs plaatste een bericht van de vijfvoudig NBA ster Jimmy Butler, waarin hij mensen vertelde dat ze voorzichtig moesten zijn met de crypto advertenties die ze tijdens de Super Bowl zullen zien.

“Op 13 februari zul je enkele van de grootste namen horen zeggen dat je in crypto moet stappen. Maar ze kennen jou en jouw financiën niet. Alleen jij kent dat. Binance en ik zijn hier om je te vertellen: vertrouw op jezelf en doe natuurlijk je eigen onderzoek”, aldus Butler.

Binance heeft niet geïnvesteerd in een Super Bowl advertentie, maar wel in andere sportinitiatieven. De beurs wil de Spaanse voetbalster Andres Iniesta contracteren als ambassadeur. Het is ook de officiële cryptocurrency beurs voor de Africa Cup of Nations (AFCON).

Beurzen die vechten voor dominantie

De Super Bowl is het grootste sportevenement in de VS, en met een geschat publiek van ten minste 90 miljoen mensen, worstelen beurzen om hun merken naar buiten te brengen. Het niveau van crypto adoptie in de VS is aanzienlijk gegroeid en beurzen die in het land actief zijn, waaronder FTX, Coinbase en Crypto.Com, willen het grootste aandeel veroveren.

Binance is momenteel het grootste cryptocurrency handelsplatform ter wereld. De handelsvolumes van de beurs zijn aanzienlijk hoger dan die van de op een na grootste beurs, Coinbase. Het heeft ongeveer 50% van de wereldwijde crypto spotmarkt in handen.

Gegevens van CoinMarketCap laten zien dat Coinbase en FTX de afgelopen 24 uur handelsvolumes hadden van respectievelijk $ 3,49 miljard en $ 2,08 miljard op de spotmarkt. Aan de andere kant bedroegen de spotmarktvolumes van Binance maar liefst $ 14,7 miljard.

La notizia Binance publiceert zijn advertentie voorafgaand aan de Super Bowl era stato segnalata su Invezz.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


*