Crypto-Prijzen.nl

5 belangrijkste punten uit de whitepaper van Squid Game token

5 belangrijkste punten uit de whitepaper van Squid Game token

Het Squid Game project is een platform om crypto te verdienen, geïnspireerd op de Koreaanse hitserie op Netflix over kindertoernooien die dodelijk worden. Elk lid van de crypto gemeenschap kan deelnemen aan de Squid Game met het SQUID token of een gerelateerde NFT’s. Hier zijn 5 hoogtepunten uit de whitepaper.

1. Geen limiet op de eindbonus

Squid Game beperkt noch de uiteindelijke bonus, noch het aantal deelnemers. Hoe meer mensen meedoen, hoe groter de beloningspool.

2. 90% van de toegangsprijzen wordt toegevoegd aan de beloningspool

De ontwikkelaars krijgen 10% van het inschrijfgeld voor de verschillende spellen. De resterende 90% wordt toegevoegd aan de beloningspool voor de uiteindelijke winnaar. Zo verdient Squid Game geld. Alleen het native SQUID token kan in het spel worden gebruikt.

3. SQUID tokens waren in één seconde uitverkocht

Tijdens de voorverkoop van SQUID, die op 20 oktober begon, was de token in slechts één seconde uitverkocht. De voorverkoopprijs was 800000 SQUID voor 1 Binance Coin (BNB/USD). SQUID implementeert een innovatief anti-dumpmechanisme waarbij het kopen op de markt verkoopkredieten vrijgeeft met een snelheid van 2:1.

Het maximale aantal SQUID dat kan worden verkocht is de helft van de totale aankoopwaarde in de pool. Als het tegoed in de pool op is, kunt u niet meer verkopen.

4. De sleutel is het verkrijgen van knikkers zonder geweld

Knikkershouders mogen SQUID vrij verhandelen. Spelers die knikkers hebben, kunnen op elk moment SQUID verkopen op PancakeSwap (CAKE/USD). De knikkers in uw portemonnee worden automatisch verbrand nadat u de SQUID hebt verkocht. Het equivalente aantal knikkers in het Marbles WBNB handelspaar wordt tegelijkertijd ook automatisch verbrand, waardoor de prijs van $Marbles omhoog gaat.

5. SQUID is afhankelijk van sterke marketing

Squid Game is afhankelijk van mond-tot-mondreclame en memes. Twitter-, Facebook-, Instagram- en TikTok-nieuwsfeeds en alle grote cryptoforums worden overspoeld met Squid Game memes. Veel Telegram gemeenschappen praten over SQUID. Squid Game plant partnerschappen met meer dan 200 communities en 100 influencers. Om de vroege deelnemers aan te spreken, zullen ze meer dan 5 airdrop activiteiten houden.

The post 5 belangrijkste punten uit de whitepaper van Squid Game token appeared first on Invezz.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*